Godzilla Version 14km (2024)

Godzilla .. είναι ένα τεράστιο, καταστροφικό, προϊστορικό θαλάσσιο τέρας που ξύπνησε και ενδυναμώθηκε από την πυρηνική ακτινοβολία με τους πυρηνικούς βομβαρδισμούς της Χιροσίμα και Ναγκασάκι....
Εμείς με την παρέα μας απλά συμμετέχουμε στο....
Godzilla Version 14km (2024).

Ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Ο αγώνας θα ακολουθήσει κυκλική πορεία. Τα 12χλμ είναι μονοπάτια και τα υπόλοιπα 2χλμ δασικοί δρόμοι με θετική υψομετρική διαφορά 600μ. Η διαδρομή είναι εύκολη-μέτριας δυσκολίας.

Περιγραφή διαδρομής
Με την εκκίνηση από την περιοχή Θηλιά, οι δρομείς κατευθύνονται βόρεια και αμέσως μετά δεξιά συνεχίζοντας σε χωματόδρομο (Δοκιμαστήριο). Στη συνέχεια ακολουθούν μονοπάτι για μισό περίπου χιλιόμετρο που οδηγεί στον χωματόδρομο της «Θηλιάς», ο οποίος διασχίζεται κάθετα και συνεχίζουν για 2,5 χιλιόμετρα σε δασωμένο μονοπάτι με την ονομασία «ορειβατικό» με υπέροχη θέα προς τη Σταυρούπολή και την οροσειρά της Ροδόπης. Στο τελείωμα του θα συναντήσουν την Ι.Μ. Παναγίας Καλαμούς όπου υπάρχει ο 1ος Σταθμός του αγώνα (4,7χλμ). Συνεχίζουν σε μικρής δυσκολίας μονοπάτι με δυτική πορεία. Στο 7χλμ θα συναντήσουν χωματόδρομο και τον 2ο Σταθμό. Αφού κινηθούνε για μισό χιλιόμετρο σε χωματόδρομο θα ξαναπεράσουν σε ανηφορικό μονοπάτι το οποίο εναλλάσσεται με μονοπατόδρομο έως το 11χλμ. Τέλος, ακολουθεί χωματόδρομος με κατηφορική πορεία έως τον τερματισμό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανεβαίνοντας στα σκαλοπάτια της ελληνικής ιστορίας μέσα από τα χαρακώματα και τα μνημεία του Όρους Μπέλλες - Νυχτερινή πορεία και διανυκτέρευση στο Όρος Μπέλλες - Κερκίνη.

Tο πιο ενδιαφέρον νησί των Κυκλάδων - Τήνος με τον ΕΟΣ Θεσσαλονίκης Πάσχα στο νησί της Μεγαλόχαρης

Στον Γαλατά ψιλή ...Βροχή και στα Ταταυλα μπόρα .....19th Istanbul Half Marathon 2024